2017. március 4., szombat

Pitypang FUN

I made this layout for a sketch challenge at scrapbolt.hu. To upgrade the sketch I sew two dandelions on the layout using silver floss. It was hard work,  it was like a wire... But it was worth: it looks great and I won the challenge ;-)
See the pictures below

A Scrapbolt 2016 márciusi kihívása egy vázlat volt, íme: 
http://blog.scrapbolt.hu/2016/03/01/vazlatoljunk-marciusi-kihivas/

Sokat gondolkodtam rajta, hogy mivel dobhatnám fel az oldalt. Próbálkoztam mixed media-val, de az nekem valahogy nem megy. Végül a hímzés mellett döntöttem: két pitypangot hímeztem az oldalra, ezüst cérnával. Nagyon nehéz volt, mert a cérna olyan volt, mintha drót lett volna...

Az eredmény, és a végeredmény (első helyezés) azonban kárpótolt ;-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése