2017. március 4., szombat

Apu 70

Last year my father became 70. We decided to organize a birthday party for him, and I decided to make an album for him about his precious memories. Unfortunately not many photos has been found from his childhood (only when he was a teeny but nothing before).

2016. áprilisban 70 éves lett Édesapám. Szerveztünk neki egy meglepetés partit, én pedig készítettem neki egy albumot, amiben összefoglaltam a legfontosabb pillanatokat. Sajnos a gyerekkorából nem sok kép maradt (szinte semmi, csak tizenéves korából találtunk).



The base of the album is a pre-bounded chipboard album from Studio 75 (scrapbookshop.hu). I used the Rustic Elegance collection from Carta Bella - I think it works pretty great with this theme too. I used NőiCsizma Design labels.
When I wanted to add more photos to a phase then I used waterfall or accordion technique. 

Az album alapja egy előre spirálozott chipboard album a a Staudio 75-től (lásd scrapbookshop.hu). A Carta Bella Rustic Elegance nevű készletet használtam, ami bár esküvő témája, meglepően jól passzolt ide is. A címkék NőiCsizma Design termékek. 
Ahol az adott korszakhoz több fényképet is szerettem volna berakni, ott vízesés vagy harmonika technikát alkalmaztam.

Here is the album:
Íme az album:






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése