2017. március 4., szombat

Love the way you treat animals

This layout was made for a challenge at scrapbolt.hu in April 2016. It's been a TicTacToe challenge, I chose the second row: pink, striped and sewing.

A Scrapbolt 2016 áprilisi kihívása egy Tic Tac Toe játékon alapult, részletek itt:
Én a második sort választottam: rózsaszín, csíkos, varrás.

Sewing: First I have drawn the word "love" in the title using a Heidi Swapp stencil (I just love her handwriting). Then I punched little holes and sew it with black floss. I really like the look of it.

Varrás: Először a címben lévő "love" feliratot hímeztem ki. Körberajzoltam egy Heidi Swapp stencilt (imádom a kézírását). Utána kilyukasztottam tűvel, kiradíroztam tűvel a vonalakat, majd fekete hímzőfonallal kihímeztem. Korábban el se tudtam volna képzelni, hogy varrjak egy oldalon, most meg kezd megtetszeni ☺️


Stripes: for the stripes I used up my bits and pieces what's been left from my Amy Tangerine Rise and Shine paper pad. (I really loved working with it, so colourful and fresh, perfect for summer layouts, albums. This is the first paper pad I used up totally.) And the alpha stickers are also striped (PinkPaislee).

Csíkos: A csíkokhoz felhasználtam mindent, ami még megmaradt egy nyári album után az Amy Tangerine Rise and Shine papírtömbből. (Nagyon szerettem vele dolgozni, olyan friss és vidám, tökéletes a nyári oldalakhoz, albumokhoz. Az első papírkészlet, amit az utolsó centiig felhasználtam.) És csíkos az egyik betűmatrica is (PinkPaislee).




Pink: As my daughter on the photo wears  pink, I wanted to highlight her by using a lot of pink on the layout.

Rózsaszín: Mivel a kislányom a fényképen rózsaszínben van, a rózsaszín használatával hangsúlyozni szerettem volna őt. 


Story: I loved watching my daughter feeding this goat. It was the first time she did such a thing but she was so open, curious and enjoyed it so much! She even imitated how the goat eats ☺️ She was so cute... ❤️

Történet: imádtam nézni, ahogy Blanka etette ezt a kecskét. Először járt kisállatsimogatóban, és nagyon élvezte. Nyitott volt, kíváncsi és még utánozta is a kecskét, ahogy eszik ☺️ Olyan cuki volt...


Thanks for coming! Have a nice day!
Köszönöm, hogy erre jártál! Legyen szép napod!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése