2016. február 29., hétfő

Szeptemberi kihívás - Scrapbolt

A szeptemberi kihívás számomra terápiás jelleggel bírt: kislányom bölcsődébe kerülését dolgoztam fel ugyanis vele.
De lássuk először  kiírást: http://blog.scrapbolt.hu/2015/09/01/meseld-el/

Ilyen méretű oldalt ritkán készítek, így már ez kihívás volt. Aztán hosszú komment is kellett. Meg valami arany. Miután megvolt a fénykép (kislányom megállt első nap a bölcsőde ajtaja előtt), a többi már jött magától...

Először meghatároztam a fénykép helyét, és a Dear Lizzy virágnyomdával pecsételtem átlósan. Aztán kedvenc Gelatos-ommal megfestettem a hátteret, és hagytam, hogy egy kicsit megfolyjon a festék. Heidi Swapp, Teresa Collins, és saját készítésű díszítőelemekkel díszítettem az oldalt a fénykép körül. A Scrapfellow  pausz szívet varrógéppel varrtam az oldalra.




A címben a first feliratot 3D tollal írtam meg, majd száradás után rásimítottam az arany dekorfóliát. A day szó Heidi Swapp matrica. Még egy tortacsipke, egy NCsD pauszcímke, néhány helyen pecsétélés, és jöhetett a hosszú komment (ezt előzőleg, mikor még csak terveztem az oldalt, leírtam magamnak). Még egy-két paca a könnyek szimbolumaként, és kész.
Íme az oldal:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése