2016. február 29., hétfő

Februári kihívás - Scrapbolt

A februári Scrapbolt kihívás az újrahasznosítás jegyében írodott ki: http://blog.scrapbolt.hu/2016/02/02/uzenotabla-az-ujrahasznositas-jegyeben/
Én kezdetektől oldalban gondolkoztam, mert nagyon örülök neki, hogy a kihívások által oldalakat is készítek, nem csak albumokat :-)

Korábban már több oldalt készítettem csomagolóanyagnak használt selyempapír felhasználásával, így ez most kilőve. Eszembe jutott a buburékfólia: hisz azzal még pecsételni is tudok!
A téli szánkózós képekhez tökéletes lesz, gondoltam, és hozzá is láttam. Először legessoztam a papír azon részét, amit később festeni akartam. Arany színű Ecoline festéket folyattam a papírra (ez új beszerzés, mindenképp ki akartam próbálni ;-) ), majd a buborékfólia egy darabjával pöttyöket pecsételtem Hero Arts Unicorn tintapármával, majd fehér színű porral domborítottam, hogy jobban látszódjon.
Ali Edwards Heart Story Kit-jének egyik pecsétjével pecsételtem még, majd rögzíttettem a fóliát az oldalon, rá a fényképeket, a szívet (szintén AE), és alulra írtam a kommentet.

Íme az oldal:




Ui: az oldal a kihíváson megosztott 3.helyezést ért el :-)



5 megjegyzés: