2016. február 29., hétfő

Decemberi kihívás - Scrapbolt

Ha már az imént így belejöttem az írásba, pótolom hosszú hónapos mulasztásaimat, és megírok pár blogposztot, ami már régen várat magára... Írtam egy listát, és 15(!) bejegyzéssel tartozom magamnak.... :-O

Kezdjük akkor a Scrapboltos kihívásokkal, időrendben visszafelé. A decemberi kihívás a karácsony jegyében telt, részletek itt: http://blog.scrapbolt.hu/2015/12/01/nagy-karacsonyi-kepeslap-kihivas/

Nem tudtam elszakadni a kiírástól, minden részletét meg szerettem volna jeleníteni, végül ilyen lett:







Kis egyszerű, de nekem tetszik. A képeslap felső részében a Scrapfellow csillagos bélyegzőjével domborítottam a papírra, alulra pedig Heidi Swapp csíkos papírjából vágtam egy darabot. Az illesztést a Studio Calico szalagjával takartam el. A NőiCsizmaDesign szarvasát Pentart füstfóliával borítottam be. Végül a Scrapfellow egyik pecsétjével jókívánságot nyomtam a szintén SF címkére - és voilá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése