2016. február 29., hétfő

Márványozott papír szív alakú osztott keretben

A februári budapesti scrapklubon Juli megmutatta, hogy lehet borotvahab és akrilfesték felhasználásával trendi márványozott papírt készíteni házilag. Részletek itt: http://budapestscrapklub.blogspot.hu/2016/02/februari-klub-marvanyozas_14.html

Aktuális kedvenc színeimmel (Pentart puncs és púderszín) dolgoztam, de még nem tudtam, mire fogom felhasználni a papírokat. Aztán eszembe jutott a NőiCsizmaDesign szív alakú osztott keret, és a kicsit régi, de színben passzoló Teresa Collins You Are My Happy papírkészlet, és az idei Project Life albumunkba készült családi fényképeink. 
Emlékeimben felsejlett egy oldal, amit még Flóra készített ezzel a kerettel, lásd itt:
De Tamcsi is remekelt vele, lásd itt:

Először gesso-val lekentem a keretet, hogy tompítsak a színén. Aztán kezdődhetett a móka: eldönteni, hol lesz a fénykép, és hová milyen papírdarab kerül. Végül a TC papírok mellé egy kockás Heidi Swapp papír is bekerült (karácsonyi kollekció). Élveztem készíteni :-)
Mivel kicsit fakónak találtam sima fehér alapkartonon, rátettem egy MME arany pöttyös vellum lapot (szintén karácsonyi, de kit érdekel?), így már jobban tetszett. 

Néhány NCsD címke, virágok, arany kivágatok (köszönöm, Flóra <3 ), valamint Ali Edwards Heart Story Kit-jéből a heart akril felirat - és kész :-)
Nekem tetszik. És Nektek?







13 megjegyzés:

  1. Nem is tudom hol kezdjem! A vellum háttérnél vagy a szépséges színkombónál, esetleg a zseniális kockás ing-kockás papír párosításnál? Ez a márványozás meg csúcs! Ki kell próbálnom. :-) Bájosan szép az oldal, mint mindig. (Köszönöm az említést!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a dicsérő szavakat, és a folyamatos insprációt! :-) :-*

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az oldal, igazán Piroskás lett. Új kedvenc színeid nagyon passzolnak hozzád, tetszik ez a stílus. ��

    VálaszTörlés
  3. Ez valami csodálatosan szép! TÖKÉLETES!!!! Oda vagyok a színeiért, a harmóniájáért. Gyönyörűséges!!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosan szép lett. Öröm befogadni.

    VálaszTörlés
  5. Már mindent elmondtak az előttem szólók. Egyszerűen imádom az egészet. Tetszik a fekete-fehér fotó.Még több ilyet Piroska.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű és inspiràlò! Meghoztad a kedvem ehhez a szívhez ��

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés