2016. február 29., hétfő

Novemberi kihívás - Scrapbolt

A november havi kihívás alapja egy ún. moodboard volt, íme: http://blog.scrapbolt.hu/2015/11/01/novemberi-kihivas-moodboard-2/

Engem a moodboard-ban a faminta, a falevél, és az erőteljes színek fogtak meg, ez alapján szerettem volna alkotni valamit. Ősszel a kislányom kapott egy piros gumicsizmát (én is akarok egyet!!!), azóta minden alkalmat megragad, hogy pocsolyázhasson :-D Én pedig - jó scrapbookos anyuka lévén - megpróbáltam elkapni ezt a pillanatot a telefonommal, hogy majd oldal készüljön belőle. ;-)

Alapnak a Simple Stories egyik famintás papírját választottam (az I Heart Summer készletből). Ezen művészkéssel különböző nagyságú köröket vágtam. A körök alá 3D kockákkal egy másik papírt illesztettem, amit előzőleg kék és zöld színű Gelatos-val megfestettem (alatta gessoztam, ezért olyan "csíkos" a hatása), ez lenne a pocsolya.




A pocsolyába esett falevelek Scrapfellow chipboardok, melyeket szintén sárga, piros és zöld Gelatos-val megszíneztem, vizes ecsettel összefolyattam a színeket, majd Crackle Accents-vel  erezetet varázsoltam rájuk.



A címfelirathoz a vágófájlokat Instagramon nyertem a Kerri Bradford Studio-tól (sajnos Magyarországra nem postáznak a bélyegzőkből, így kénytelen voltam a vásárlási utalványomat vágófájlokra költeni...), de Hulman Edit nagyon kedves volt, és kivágta nekem őket fóliából, így hasznát tudom venni a nyereménynek :-) <3



Néhány Simple Stories matrica az őszi kollekciókból, és alátét papír a nyáriból, bagoly NCsD chipboard (Gelatos-val színezve), a kihívás miatt arany viaszpasztával színezés még a papíron, és már csak a komment hiányzott. Végül pauszpapírra pecsételtem a Scrapfellow címke pecsétjével, és erre írtam rá a gondolataimat.
Íme a teljes oldal:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése