2016. február 29., hétfő

Októberi kihívás - Scrapbolt

Az októberi kihívás nagyon érdekes volt, a legelső scrapbook oldalunkat kellett újragondolni. Részletek itt: http://blog.scrapbolt.hu/2015/10/01/regibol-ujat-es-jobbat/

Az én legelső scrapbook oldalaim 2008-ban készültek, minden előzetes tudás nélkül, azzal a vággyal, hogy megörökítsem első közös évünket együtt. Így vettem a hobbiboltban néhány színes scrapbook papírt, néhány pecsétet és tintapárnát, előhivattam pár fényképet, és készült 4-5 oldal. Visszanézve nagyon kis viccesek a körbevágott fotók, meg a mindenütt minta stb., de ha jobban belegondolok, nálam ez volt a Project Life előfutára ;-) (A Project Life-ról majd egy későbbi posztban)


És ilyen lett az első oldal újragondolva 2015-ben, miután elvégeztem a kezdő scrapbook tanfolyamot Giginél (2012-ben), és még számtalan más online és személyes tanfolyamon, klubon tanultam egy csomó új technikát, Facebook csoportokban, Instagramon, Pinterest-en fejlesztettem szépérzékemet ;-)


Alapként fehér alapkartont választottam, a felső felére Teresa Collins Life Emporium készletéből választottam egy virágmintás papírt. A fotó alá is ebből a készletből rétegeztem papírokat, illetve  a címkék is innen valók.
A NCsD címke chipboardjait Gelatos-val, illetve ezüst csillámpasztával színeztem meg. NCsD csipkemintás stencilt gessoval használtam az oldal bal felső és jobb alsó szélén. A középvonalnál pedig mindkét oldalon ezüst csillámpasztával NCsD pöttyös stencilt használtam.
A Quimby dalrészlet transzferálással került az oldalra. Végül néhány virággal (az egyiket átfestettem Gelatos-val) és díszgyönggyel díszítettem az oldalt.








Az oldal a kihíváson első helyezést ért el. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése