2020. május 8., péntek

Just Keep Swimming


(magyarul: lásd lentebb)

There was a moodboard challenge over at CUT to YOU in April, for which I made this layout. I was inspired by the title on the moodboard.


First I cut one of my favourite cut files from the April Release, the Scallop Banners cut file from the Dreaming paper of the Dear Lizzy She's Magic collection. It took some time to arrange each banner on the cutting mat that I traced one by one, so that the colours would be right.

I was playing around a little with my banners, but when I decided where my title should be, the layout was ready quick. I flipped some of the banners and in the gape beetween I put the title.


I put some fussy-cut flowers around my photo, wrote the journalling, and was ready. How do you like it?

Thanks for stopping by! Stay safe and create some time for scrapbooking! ;-)

*****

A fenti oldal a CUT to YOU áprilisi moodboard kihívására készült. Nagyon megtetszett a cím (csak ússz!), pont illik a mostani helyzetre, amikor is az ember nem ért semmit, csak úszik az árral, és reménykedik, hogy a végén minden jó lesz...
Szóval, az egyik kedvenc vágófájlomat választottam az oldalhoz az áprilisi újdonságokból: a Scallop Banners vágófájlt. Dear Lizzy She's Magic kollekciójából választottam ki a Dreaming nevű papírt, aminek a színei hasonlóak a moodboardon lévő színekhez. Kis időbe telt, míg kiszámoltam és elrendeztem a vágás előtt az egyenként nyomkövetett bordűröket, hogy jól jöjjön ki a szín...
Fehér alapkartonra helyeztem el őket, kicsit játszottam az elrendezéssel, majd amikor kitaláltam, hogy hová kerüljön a cím, már csak meg kellett fordítani néhány bordűrt, és kész volt a háttér.
Kivágtam még néhány virágot a Magic papírból, megírtam a kommentet, és már készen is voltam.
Hogy tetszik?
Köszönöm, hogy erre jártál! Vigyázz Magadra és szakíts időt az alkotásra! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése