2020. május 9., szombat

Adventure

(magyarul: lásd lentebb)

I made this layout for the moodboard challenge of Clique International. I was inspired by the floral heart on the moodboard.


I remembered that Anett Gelencsér has a beautiful, similar cutfile - you can find it in her Etsy shop



I flipped the cutfile vertically and cut it from the Outdoors Type paper of the Legendary collection from Cocoa Vanilla Studio. It has similar colours as my photo.



I added the cutfile with foam adhesive to the Ofbeat paper. - it took some time to make it... But when I was ready, I only added ma photo, some cut outs, stickers, the title and the journalling, and was ready. It became one of my favourits layouts. What do you think?


*****
Szia, örülök, hogy benéztél. A mostani oldalam a Clique International áprilisi moodboard kihívására készült (lásd fenn). Nagyon megtetszett a virágos szív, és emlékeztem, hogy Gelencsér Anettnek van egy hasonló vágófájlja (igazából több is, de nekem most a madárkás illett a témához). Itt találod meg Anett boltjában:

A vágófájlt függőlegesen tükröztem, majd a Cocoa Vanilla Studio Legendary kollekciójának térképmintás papírjából vágtam ki (Outdoor Type). Hasonló színei vannak, mint a fotómnak ;-)
A vágófájlt 3D-ben akartam felragasztani, hogy még jobban érvényesüljön a gyönyörű volta - ezért dekorgumiból ragasztottam rá kis csíkokat - elvoltam vele egy darabig :-P
Ám miután felragasztottam a vágófájlt az Ofbeat papírra, már hamar elkészültem az oldallal. Némi kivágat, matrica, cím és kommentírás után már készen is voltam. Egyik kedvenc oldalam lett - Te mit gondolsz róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése