2020. május 6., szerda

Home Bodies Collection - CUT to YOU

(nagyarul: lásd tentebb)



Hi there, it's Piroska here today with my latest share. I hope you are all doing well, and have time, energy and inspiration to create something. In these days scrapbooking has become my shelter, a place where I can forget about everything, even more than before. Besides the 12"x12" layouts I like to document the everydays in a Traveller's Notebook, and now in a Heidi Swapp Storyline Chapters insert. The insert is 7.5"x9", so it is perfect for using cut files in it.

And the new Home Bodies collection makes it easy to fill the pages in no time. The cut files help in designing the pages, and they just look great.



I used the Hashtag Stay Safe and the Our Street cut files as usual: cut them from smooth white cardstock and backed them with patterned paper.




I cut the Isolation Staycation cut file from patterned paper, and as I loved the left overs on my cutting mat, I decided to use them as a background on the other side of the spread.


I didn't want to throw away the white letters that were left either, so I used my watercolours to give them some colour.





I hope I could inspire you to use the cut files also in a smaller format. Get the new cut files at the shop, and have some quiet minutes, hours just for yourself and your hobby!


*****
Szia, örülök, hogy benéztél. A fenti bejegyzésem 2020. április 19-én jelent meg a CUT to YOU blogján.
Sziasztok, Piroska vagyok, és a legújabb projektemet hoztam ma Nektek. Remélem, hogy mind jól vagytok, és van időtök, energiátok és ihletetek, hogy alkossatok valamit. Ezekben a napokban a scrapbookozás még inkább a menedékem lett, a scrapsarkom az a hely, ahol elfeledkezem mindenről. A 12"x12" oldalak mellett egy Traveller's Notebook-ban is szeretem dokumentálni a hétköznapokat, most éppen egy Heidi Swapp Storyline Chapters insert-ben. A füzet is 7.5"x9", így tökéletes arra is, hogy vágófájlokat használjak benne.

Az új Home Bodies kollekció -val hamar összeáll egy oldal. A vágófájlok segítenek az oldal elrendezésében és szuperül mutatnak.
A Hashtag Stay Safe és a Our Street vágófájlokat hagyományos módon használtam: sima fehér alapkartonból vágtam ki őket, és mintás papírral háttereztem. Ehhez Heidi Swapp Storyline Chapters papírkészletét használtam.
A Isolation Staycation vágófájlt mintás papírból vágtam ki, és mivel nagyon tetszett a negatívja, ami a vágóalátéten maradt, úgy döntöttem, hogy a másik oldalon háttérként használom fel.
A fehér betűk maradékát sem akartam kidobni, így elővettem a Prima Watercolour Confections akvarellfestékemet és a papírkészlethez hasonló színekkel festettem ki őket.

Remélem, hogy megihlettelek, és Te is kipróbálod ezeket a szuper vágófájlokat kisebb méretben is! Menj és nézd meg a legújabb vágófájlokat a shopban, és szakíts magadnak pár percet órát, hogy alkoss! Megérdemled! :-) <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése