2020. április 16., csütörtök

You Are Beautiful - CUT to YOU

(magyarul: lásd lentebb)



If you are signed up for the CUT to YOU newsletter, you got the Leaf Cluster cut file as a freebie in the second March newsletter. I loved working with that cut file, you can make beautiful layouts, clusters, post cards with it!
I have found an older photo of my daughter, she is so beautiful with her big eyes and a bang, I wanted to make a layout with it for a long time. I have chosen the Bohemian Dream collection of Cocoa Vanilla Studio. I cut the cut file from the Abundant paper so that I can have a border for the layout as well.



On the other side of this paper are beautiful florals which I have fussy cut (and also from the other one - so good that there are 2 pieces of each design in a collection pack!).



I sewed the border behind a white cardstock and arranged the cut file to the left up corner and to the middle on the right. They look like wings :-D



I added some vellum flowers and the fussy cut flowers on the leaves, curling up the edges and adding dimension to some of them by foam adhesive. I wanted to have a lush floral background for my photo. This time I used the tiny fussy cut flowers instead of enamel dots to add more playfulness to the layout.




Finally I added the title chipboard, some phrasel stickers and cut outs. The stickers substitute my comments great, so I didn't add one this time.



Sign up for the newsletter if you haven't before, and grab the new cut files from the March Release! They are awesome! :-)


 *****
Szia!
Ha feliratoztál már a CUT to YOU hírlevelére, a márciusi második levélben Te is megkaptad ingyen(!) ezt a vágófájlt. Imádtam vele dolgozni, nagyon szép oldalakat, képeslapokat lehet vele készíteni!
Ahogy a fotók között keresgéltem, a kezembe akadt egy régebbi fotó a kislányomról, ahol olyan cuki a nagy szemeivel és frufrujával, hogy már régebben meg akartam scrappelni. 
A Cocoa Vanilla Studio Bohemian Dreams kollekcióját választottam. Az Abundant nevű papírból vágtam ki a vágófájlt úgy, hogy maradjon keretnek is a papírból. Ennek a papírnak a másik oldala gyönyörű virágos - a maradék papírból (és még egy másikból is) kivágtam a virágokat (milyen jó, hogy a Collection Pack-ben minden papírból kettő van 😉) 
A fehér alapkartonból levágtam egy picit és végigszaladtam géppel a szélén. Ráragasztottam a kék keretre, és elhelyeztem a kivágott leveleket: a bal felső sarokban az egyiket, a másikat jobb középen.
Olyan, mintha szárnyak lennének! 😊
Elrendeztem a virágokat is, egy buja virágözönt akartam a fénykép alá. Az általam kivágott virágok mellett használtam még a kivágat csomagból és a pausz virágokból is.
Ez alkalommal enamel pöttyök helyett mini virágokat ragasztottam az oldalra, az összes virág szélét picit felfelé kunkorítva, hogy ne legyen olyan lapos.
Remélem, tetszik a végeredmény!
Ha még nem kapod a hírlevelet, szívből ajánlom, havonta 2x ingyen vágófájlhoz juthatsz (és nem is akármilyenhez 😉)
És nézz körül a webáruházban is, ahol ez a Freebie is megvásárolható itt, ha lemaradtál volna róla. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése