2020. április 27., hétfő

Ooh La La

(magyarul: lásd lentebb)


I made this layout for the challenge of Flóra Mónika Farkas at Pink and Paper Shop. The task was to use an old collection that you haven't touched yet or only made a few creations so far.


I have chosen the Bella Rouge collection of Pink Paislee (2015).


I created a grid design using the 4"x4" cards from the collection. I also fussy cut several little flowers to decorate the layout. 





The story is about my daughter who lost her first tooth in March. The title says: Tooth Fairy, you may come! 😊 


And here is the whole layout:
Thanks for reading. 
With love, 
Piroska 

*****
Szia, köszönöm, hogy benéztél. 😊
Mai scrapbook oldalam Farkas Flóra Mónika (Pink and Paper Shop) márciusi kihívására készült. Az volt a feladat, hogy egy olyan régi kollekcióból alkossunk, amiből még egyáltalán nem, vagy csak keveset alkottunk.
Én a Pink Paislee Bella Rouge kollekciót választottam, 2015-ből. Bár alkottam belőle, még mindig sok minden maradt 😅
Az oldal négyzetrácsos elrendezéséhez a kollekció 4"x4" kártyáit használtam. Sok virágot kivágtam, hogy azokkal díszítsem az oldalt (és mert szeretek vágni és imádom a virágokat 😄)
Az oldal azt a nagy eseményt örökíti meg, amikor márciusban végre kiesett a kislányom első tejfoga. Szóval: Fogtündér, jöhetsz! 😉 És jött is, kétszer is 😅
Te is meg szoktad örökíteni valamilyen módon ezeket az eseményeket?
Várom válaszod. 
Szeretettel:
Piroska 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése