2020. február 27., csütörtök

Winter - CSI challenge


(magyarul: lásd lentebb)
CUT to YOU is one of the sponsors of the CSI Challenges - so I am here today with a layout for the Case No. 311, to inspire you to take part on the challenge, it is so fun! :-)

You can read more about the CSI February challenges here: http://csichallenge.blogspot.com/2020/02/february-case-files-second-reveal.html

The Case No. 311 is:






I was inspired by the Winter To-Do List title - skating was on our Winter bucketlist for about 1-2 years, and this year our daughter has finally learnt how to skate! I was amazed how fast she learnt it! I definitely had to scrap this memory ;-)

This challenge is also good for stash busting! You MUST use your older collections - I chose an older Crate Paper collection, Snow and Cocoa, which I loved back then, and although I have made a December Daily with it, I still have plenty of items hanging around :-P 

I have chosen the Winter cut file of CUT to YOU for this layout. I cut out the title of a patterned cardstock and one of the snowflakes (4 times) of white cardstock.


First I painted the background with my PRIMA Confections Watercoulurs, as I wanted to highlight my daughter on the photos, who has also a pink anorak.


Then I arranged everything diagonal,added some embellishments, a longer comment (also a requierement for the case challenge), and was ready ;-)


Here is the whole layout:


Do you like the challenge? Go and make a layout until the 4th of March 2020 and show it in the CSI Facebook group!

*****
CUT to YOU  a CSI kihívások (lásd itt: http://csichallenge.blogspot.com/2020/02/february-case-files-second-reveal.html) egyik fő szponzora - ezért ma az egyik kihívás kapcsán szeretnélek inspirálni arra, hogy készíts egy téli témájú scrapbook oldalt. A kihívás feltétele között szerepel, hogy ne újonnan vásárolt kollekcióból, hanem a meglevő készletünkből dolgozzunk. 
Én a Crate Paper Snow and Cocoa kollekciót ástam elő, amiből bár készítettem anno egy December Daily albumot, még mindig van jócskán 😅

A Winter To-Do List (téli tennivalók listája) cím fogott meg a 311-es eset kihívásnál. Évek óta tervben van, hogy megtanítjuk Blankát korcsolyázni, de csak idén valósult meg ez a pont a téli bakancslistánkról! Eszméletlen, milyen gyorsan megtanulna, és milyen ügyes. Kár, hogy máris vége a télnek (ebből a szempontból)... 
A CUT to YOU Winter vágófájlt választottam az oldalhoz. A címet mintás papírból, az egyik hópelyhet (4x) fehér alapkartonból vágtam ki. 

Először a Prima Watercolours akvarellfestékkel megfestettem a hátteret, hogy hangsúlyt kapjon a kislányom a fotón a pink overáljában. Majd átlósan elhelyeztem mindent, írtam egy hosszabb kommentet (ez is a kihívás egyik lehetséges feltétele), és már készen is voltam. 
Hogy tetszik a végeredmény? Ha kedvet kaptál, március 4-ig még Te is nevezhetsz a CSI Facebook group csoportjában a fantasztikus nyereményekért! 😉



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése