2015. június 4., csütörtök

Liftelt oldal 1.

A NőiCsizma Design alapítója, Csizmadia-Fáth Edit a Facebook csoportjában felajánlotta, hogy segít nekünk a gyakorlásban. Ehhez mást nem kell tennünk, mint a hetente megosztott scrapbook oldalból egyet liftelni (ez a szakkifejezés a "másolásra", de persze ez így mégsem fedi az igazságot, ezért az idézőjel. A liftelt oldalt lehet egy-az-egyben másolni, de szolgálhat kiindulópontként is, lényeg, hogy hivatkozzunk rá). Mindegy hogy csináljuk, a lényeg, hogy sokat lehet belőle tanulni.
Az már csak a hab a tortán, hogy aki havonta 4-et elkészít, sorsoláson vesz részt, ahol vásárlásra jogosító kupont nyer. 

A liftelés egyik nagy tanulsága számomra az, hogy milyen kreatív is tud lenni az ember, ha rákényszerül: hajtogat borítékot papírtáskából, körbe rajzol egy tányért, felhasználja díszítéshez a muffin papírt... De ne szaladjunk így előre. 
Íme az első scrapgyakorlatként kiszemelt oldal.


Először úgy éreztem, nagyon nem az én stílusom. Aztán mégis belekezdtem, akkor viszont a méret volt furcsa, még sosem készítettem 8,5x11 inches oldalt. Minden óriásinak tűnt rajta. Végül elkészültem, és nagyon szeretem oldal lett. Íme:




Felhasznált anyagok:
Pink Paislee Bella Rouge kollekció, Pink Paislee Hello Sunshine betű, NCsD címke és betűkivágó, Scrapfellow SMILE pecsét, Simple Stories DIY pecsét, Archival Ink Rose Madder tintapárna, Simple Stories enamel dots, pékzsineg, tustinta




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése