2015. június 3., szerda

Májusi kihívás

A Scrapbolt.hu májusi kihívásán csak egy plusz színt használhattunk a fekete-fehéren kívül. 

Sokat gondolkoztam, hogyan oldjam meg a feladatot, nagyon nehéznek tűnt, hogy nem használhatok csak egy színt. Azt tudtam, hogy Blanka új fényképeiből szeretnék valamit, és hogy filmszalagszerű elrendezés lesz. Illetve hogy a scrapboltos csomagomban levő fekete-fehér csíkos selyempapírt (melyet csomagolóanyagként használtak) valamilyen úton-módon fel szeretném használni. 
Sokáig keresgéltem a megfelelő alapkartont hozzá, végül egy menta színű mellett döntöttem, a többivel nagyon fakó volt az oldal. Aztán ahogy kezdtem csinálni, szépen lassan adta magát az oldal. Rákerült a kedvenc dekortapaszom, és a Scrapfellow-s pecsétek (újra). A selyempapírnak is meglett a helye. 
Nagy örömömre a zsűri az első helyet nekem ítélte oda - ezúton is köszönet érte! 😊

Íme tehát Május oldala:




Felhasznált anyagok:
Simple Stories karton, Scrapfellow pecsét, Simple Stories DIY pecsét, NCsD címke és chipboardok, fekete és szürke StazOn, VersaMagic Oasis Green tintapárna 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése