2015. június 4., csütörtök

Áprilisi kihívás

A Scrapbolt.hu scrapbookos webáruház 2015 áprilisától kihívássorozatot indított: minden hónapban 20-áig lehet pályázni a témának megfelelő oldallal. Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, jól megmozgatja a fantáziámat, és már amúgy is elterveztem, hogy több scrapbook oldalt szeretnék készíteni. És már olyan régóta szeretnék kihívásokon részt venni, de valahogy mindig kicsúsztam a határidőből... Most végre ez is összejött.

Az áprilisi téma alapján ( http://blog.scrapbolt.hu/2015/04/01/nyerj-egy-vadiuj-sizzixet/ ) egy 12x12 inches oldalt kellett készítenünk, amely a Project Life oldalakhoz hasonlóan kártyákból kellett felépüljön. A kihívásban az is szerepelt, hogy aki PL-ezik, az próbáljon kicsit elrugaszkodni önmagától, és új stílusban kipróbálni magát.

Nos, én ezt hűen követtem: Elodie Touzet ( http://www.scrappadingue.net/ ) munkásságát már régóta követem, és mindig megcsodálom a PL oldalait. Aztán megállapítom, hogy én ezt minden héten nem tudnám csinálni, mert pont azt szeretem a PL-ben, hogy gyors. De most itt volt a kínálkozó alkalom, hogy kipróbáljam, hogyan is áll össze egy ilyen oldal.

Témaként egyik kolléganőm és barátnőm leánybúcsúját választottam, amit a Vintage Gardenben tartottunk. Szerintem nagyon passzol hozzá Iggydoddie (Elodie) stílusa. A zsűri végül (holtversenyben) a 3. helyezést ítélte nekem oda 😊

Íme az oldal, és néhány részletfotó: 









Felhasznált eszközök:
Simple Stories I am kollekció, Bazzil alapkarton, Scrapfellow stencil, Pentart struktúrpaszta, Ali Edwards pecsét, dekortapasz, Heidi Swapp Color Shine Primrose, NőiCsizma Design betűkivágó, Memento Angel Pink, Archival Ink Rose Madder és fekete StazOn tintapárna 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése