2015. június 3., szerda

Anyák napi zsebalbum

Anyák napjára valamilyen pici albumot szerettem volna készíteni a nagymamáknak, amit a táskában is magukkal hordhatnak. Blanka nagyon együttműködő volt, életében először hosszú percekig hagyta magát fotózni. Ezekből a képekből kivágtam a fejet, kicsit átszíneztem a telefonom képszerkesztőjével, és 2x2 inch méretben előhivattam őket (6db egy 10x15-ös fényképen). 

Az album alapja egyetlen Scrapfellow 12x12-es karton, csak a borítóra került egy másik, szintén SF papírból egy kis darab. Elkészítési módját innen lifteltem:


Annyira szép ez a papír, hogy díszítés alig kellett rá: egy Scrapfellow pecsétből készítettem feliratokat, és azt tettem az üres oldalakra. 
Íme:












Felhasznált anyagok:
Scrapfellow Pink Poppy és Lipstick papírok, Scrapfellow pecsét, Archival Ink Rose Madder tintapárna

2 megjegyzés:

  1. Ez a sorzat egyszerűen szuper. Az albumból árad a harmónia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Anna, én is imádom, nem hiába dolgozom vele többször is 😉

      Törlés