2015. augusztus 24., hétfő

Pár nap szabi - mini album

Nyár elején - scrapbarátaim és a férjem biztatására - vettem egy nagy levegőt, és beneveztem a Scrapfellow "Kreatív Csapattagot keresünk!" felhívására. Sok esélyt nem adtam magamnak, de a második körbe bekerültem :-) Megkaptam ajándékba a júniusi kit-et, és abból kellett 2 hét alatt valamit kreálnom, hogy megnyerjem a "zsűri" tetszését. Mivel július elején épp nyaralni indultunk, másfél hetem jutott a feladatra. Végül a csapatba nem kerültem be, de azért megmutatom Nektek, hogy mi sikeredett belőle, és milyen lett volna a blogbejegyzés, ha megjelenik.


 




Idén eddig nem volt szerencsénk a hosszú hétvégékkel: mindig akkor romlott el az idő. (Minket persze ez nem ijesztett el a terveinktől.) Június közepén azonban olyan kánikulát ígért a meteorológia, hogy úgy döntöttünk, hogy bár naptár szerint még munkanapok vannak, mi mégis tartunk egy hosszú hétvégét, mert ki tudja, mit tartogat számunkra a nyár? (Lásd tavaly július :-S )
Szóval felkerekedtünk, és megtámadtuk a Balatont. Az időjárás előrejelzés ezúttal pontos volt, nagy örömünkre :-) így volt részünk minden nyárideji jóban: fürdés a Balatonban, napozás a parton, hekk, jégkrém és társai, és nem utolsósorban az öröm, hogy mind együtt vagyunk. Mindez egy mini albumért kiáltott - s ehhez semmi sem passzolt jobban, mint az SF júniusi scrapbook készlete ;-)
Először az album alapot készítettem el. Mivel azt terveztem, hogy átlátszó fóliát is teszek a lapok közé, ennek a mérete volt a meghatározó. Az SF papírkészlet lapjait levágtam tehát 20x30 cm méretűre (a csíkos papírnál a mintára figyeltem), sorrendbe raktam, itt-ott és borítónak került bele 1-1 fólia. A közepén varrógéppel végigvarrtam, így az album mérete 15x20 cm lett.
Az album stílusa kissé journal jellegű: mindenképpen szerettem volna hosszabb kommenteket írni. A díszítést emiatt minimálra fogtam: a kit készlet chipboardjait, címkéit, dekorgombjait használtam fel, illetve gyártottam is címkéket az SF bélyegzők és tintapárna segítségével (a feliratot StazOn-val bélyegeztem, majd blending tool segítségével a megfelelő Memento/VersaMagic tintapárnával színeztem).
Az átlátszó fóliákra ragasztottam a pausz díszítőelemeket, illetve a júniusi Project Life készletből néhány ideillő kártyát - szuper, hogy a két készletet lehet egymással ily módon is kombinálni :-) és így mindkét oldala látszik.
Végül pedig képkeretet is gyártottam: söralátét kartonból kivágtam a megfelelő keretet, majd bevontam a júniusi papírkészlet egy-egy papírjával, illetve dekortapasszal.

Íme maga az album:
 














11 megjegyzés:

  1. Végre feltetted!!! Oda vagyok érte. Nagyon, nagyon, nagyon.... tetszik. Igaz én már láthattam amint elkészült, de örülök, hogy más is végre megcsodálhatja. Őszintén mondom, szuperjó, minden részét szeretem. Tényleg! Azt hiszem a nyári albumomnak ez lesz az inspirációja. Eddig nem találtam számomra tetszetősebbet. :D

    VálaszTörlés
  2. Piroska, szenzációs ez az album. Én csápolok a stílusodnak kezdettől fogva, de ezt úgy is tudod. Ha újra csapatot építenék egyszer, nálam lenne hely számodra. ♥ (de, ezt is már tudod). Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye? Mondtam én, hogy ez tuti lett. Szép letisztult, kiforrott stílusa van. Mióta ismerem, azóta ebben a stílusban alkot. Nekem nagyon bejön :)

      Törlés
    2. Gigi, pirulok... És nagyon jól esnek a szavaid! 😊❤️

      Törlés
  3. Imádós. Most éppen nagy betű-rajongóként elmondhatom, hogy imádom a betűidet, a kis sk gyártott díszeidet, a harmóniát, ami sugárzik az albumkából. Igazi nyár. Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nekem is mindig más írása tetszik jobban :) Én is sokat írok az évszakos albumokba, így jól jönne pár begyakorolt írásmód csak a változatosság kedvéért.

      Törlés
  4. Csodálatos album, méltán lehetsz büszke rá!

    VálaszTörlés