2020. március 25., szerda

Waiting for Sunny Days - CUT to YOU


(magyarul: lásd lentebb)




Hi there, Piroska is here today with my latest layout. As you know, I just love leaves in scrapbooking, so I immediately fell in love with the beautiful Lots of Leaves cut file.



I really like the colours of the Looking for Sunshine paper of the Pinkfresh Studio My Favorite Story collection. I decided to cut my leaves from that paper, making it a bit ombre by arranging the cut file so that it reaches 2 similar colours. This way are the leaves 3" tall.


I cut 12 leaves, 3 in each colour combo, but for the layout I used 10 of them. On a single white cardstock they looked a bit pale. I didn't want to use watercolours this time, so I chose the Joyful Heart paper with those rainbow and (almost) the same colours as my leaves.


And it was time to play: I put my photo which I matted before with several patterned papers on the left rainbow above. I used many flower cut outs and my digital cut leaves to frame my photo - it was made at Lake Balaton (Hungary), at the beginning of our holiday. The weather was not so good, not cold but not good enough for going to the beach. So that's what my title is about,which I also framed by some leaves.







I hope you like my layout and I could inspire you to use leaves on your works. Get over to the CUT to YOU shop and grab some leaves design, Gwen has made several beautiful cut files!


*****
Sziasztok! A mai scrapbook oldalam a CUT to YOU számára készült. Mint tudjátok, nagyon szeretem a leveleket, mint díszítőelemeket az alkotásaimban használni. Nagyon megtetszett a  CTY márciusi kollekciójából a Lots of Leaves vágófájl, amit a Pinkfresh Studio My Favorite Story kollekció Sunshine paper nevú papírjából vágtam ki 12x. A leveleket úgy helyeztem el, hogy két színt érintsenek, és így ombre hatásuk legyen - a méretük így 3" magas.
Fehér alapkartonon nem érvényesültek annyira a levelek, és most nem volt kedvem festeni. Így egy másik mintás papírt, a Joyful Heart nevű szivárványos papírt választottam alapnak. Végül csak 10 levelet használtam fel az oldalon. A fényképem alá rétegeztem némi színes papírt, és a bal felső szivárványhoz helyeztem. Sok virág kivágattal és a Cameo-val kivágott levelekkel kereteztem a fotót.
A fotó a Balatonnál készült, egy nyári szünet elején, amikor is az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk. Ezért is a cím: Várjuk a napos napokat. A címet a jobb oldali szivárványra "írtam", különböző betűmatricákat használva, és szintén levelekkel és virággal díszítettem.
Remélem, tetszik az oldalam, és kedvet kaptál a levelek használatához! Nézz be a CUT to YOU webáruházába, és válassz a sok szebbnél szebb levelek közül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése