2020. március 25., szerda

Capture Life

(magyarul: lásd lentebb)




I just love the flowers of the She's Magic collection of Dear Lizzy. I fussy cut the whole Magic paper and scrapped this photo of my daughter with a schoolfriend of her.


I made a wreath from the fussy cut flowers, and bended them up a little on the edges.




I added some stickers, puffy stickers and enamel dots on the layout.



In the end it looked like this:


Some of the mothers in Blanka's school were interested in scrapbooking, so we made this layout together. My first workshop! Amazing! And they were so skilly! :-)



I hope to have such meetings again soon... Take care, and thanks for reading!
Piroska

*****

Imádom a Dear Lizzy kollakció virágait! Olyannyira, hogy az egész Magic papírból kivágtam a virágokat, és a Sparkle papírra rendeztem őket koszorú alakban. Egy kicsit meghajlongattam a virágok és levelek szélét, hogy ne legyenek annyira laposak.
A fotó Blankáról még szeptemberben készült, iskolásként, az egyik új barátnőjével. Azóta vártam a megfelelő kollekciót hozzá - és jelentem, ebben megtaláltam :-D
Néhány matricával, pufi matricával, enamel pöttyel egészítettem még ki az oldalt. Hogy tetszik?

Blanka osztálytársainak az anyukái érdeklődtek a scrapbook iránt, így közösen is elkészítettük az oldalt. EZ volt az első workshopom, mondhatni ;-) Nagyon ügyesek voltak - remélem, minél hamarabb tudjuk majd folytatni!!
Vigyázz magadra, és köszönöm, hogy benéztél! :-)
Piroska


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése