2015. január 3., szombat

December Napjai 2014 album - Belső címlap

Borítóm még nem lévén kész, a belső címoldallal kezdem az album bemutatását. Azt, hogy December Daily albumot szeretnék készíteni, már hónapokkal ezelőtt tudtam, annál is inkább, mert tavaly elmaradt. Nyáron elkezdtem a Project Life albumot, ami a hétköznapjainkat hivatott bemutatni - ezt a közel 20 hónapos kislányom naponta nézegeti! :-) Blanka második karácsonyának méltó megörökítésére így dupla indokom volt/van.

Októbertől gyűjtögettem a hozzávalókat: Teresa Collins Santa's List és Tinsel & Company papírkollekciója nagyon megtetszett. Azt is tudtam, hogy tasakos kell legyen Blanka miatt: így esett a piros Sn@p Burlap Binderre a választásom. 


Novemberben Scrapfellow újdonsága, a December Napjai csomag azonban annyira megtetszett, hogy nem tudtam neki ellenállni, így végül az egész album egy jó kis mix lett/lesz, néhány NőiCsizma Design díszítőelemmel megspékelve.
Ahogy az a címlapon is látszik: 
 

A "december" feliratot (NőiCsizma Design) arany füstfóliával borítottam be, majd egy Scrapfellow lapra ragasztottam. 
A flitteres tasakban az évszám (Scrapfellow) szintén arany fólia borítást kapott. A csillag alakú flitter szintén a csomagjuk része volt, ebből is tettem a sima flitterek mellé néhányat, majd varrógéppel lezártam a tasak nyílását.




Az alsó kártyát Teresa Collins Santa's List papírokból állítottam össze, s mivel önmagában is elég díszes, így itt csak két fehér akril csillaggal (Scrapfellow) díszítettem, illetve egy harmadik, chipboard csillagot Distress tintával (Fired Brick) színeztem, majd hasonló árnyalatú Stickles-vel (csillámporos ragasztó) kentem át.



Az oldal hátoldalán az ún. December Manifesto (lásd Ali Edwards) foglal helyet, Scrapfellow címkék, illetve nyomdák segítségével. Az alapot Distress tintával festettem: Crushed Olive és Peeled Paint. Az alsó kártya még befejezésre (Tim Holtz Holiday sablonra) vár, ide került a naptár. Terveim szerint az egész hónapot megörökítem, ezért is tettem bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése