2015. január 6., kedd

December Napjai 2014 album 4-5.nap


Első advent vasárnap elkezdtük feldíszíteni a lakást: a kis 2x2-es tasakokban és a 3x4-es képen a lakásdíszek látszanak - az angyalkákat pár évvel ezelőtt én varrtam.

 
A nagy tasak papírlapját (Teresa Collins, a csillagos hátoldala) a piros Distress tintáimmal színeztem be, mert túl komornak találtam. Tetszik, hogy azért így is áttetszik a chevronos minta.




Előzőleg - hogy a lakásdíszeket imitáljam -, a Scrapfellow fenyőágas nyomdáját Versamark vízjeltintával "sormintáztam", beszórtam fehér domborítóporral (Papermania), és hőlégfúvóval ráolvasztottam a port. Ez az új kedvenc technikám (az egyik ;-) ), szép fehér marad a minta a distress-ezés után is.
Piros és fekete StazOn-nal pecsételtem hármasával a Scrapfellow feliratot, és újra az ő címkéjükre írtam a kommentárt.


Péntekenként Kerekítő foglalkozásra járunk Blankával, nagyon szereti a mondókákat, és roppant élvezi ezeket az alkalmakat. Ma Kerekítő manó is a Mikulás fogadására készült, kipucolta a csizmáját, felvette a Mikulás sapkáját. Készítettem is egy közös fényképet róluk :-)



A szám ezúttal a fényképre került, natúr állapotban. Az alsó kártya alapja egy Scrapfellow (SF) karton, amelyre SF pecséteket nyomtam vízjeltintával, majd fehér porral domborítottam. A hatszögletű December címke szintén SF, alatta három különböző dekortapasz. Immáron eldőlt, hogy a kommenteket kis papírcsíkokra írom az egész albumban...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése