2015. január 6., kedd

December Napjai 2014 album 2-3.nap


A december tele van csupa-csupa finomsággal. A második napon egy ilyen alkalmat dokumentáltam. Sajnos a fényképet kicsit kisebbre sikerült vágni, mint 4 inch, így a hiányzó részt dekortapasszal pótoltam.


Az előző oldalak után adta magát, hogy a kommentárt hasonlóképpen írjam, ezúttal azonban piros színű Distress tintát használtam (Barn Door, Fired Brick). A színes alapra arany pigment tintával Scrapfellow csillagos pecsétjét nyomtam, sajnos ez elég halovány lett. Egy kis banner készült még csillagos pauszból (Studio Calico), illetve Teresa Collins csillagos papírjából (Tinsel & Company), és rá egy arany akrilfestékkel (Pentart) bekent csillag (NőiCsizma) került, amit előzőleg Glue Pad-vel megkentem, és arany glitterrel megszórtam.


A hosszú kártya alapja egy Scrapfellow papír a December Napjai papírkészletből, és hasonlóképpen elkészített csillagok kerültek rá, illetve az akril 2-es szám, ezúttal fehéren hagyva (Scrapfellow).

Mondom én, hogy a december a dőzsölés hónapja! :-D A harmadik napon az adventi kalendáriumunk szerepel - tele mindenféle felnőtteknek való finomsággal (Blankának külön kalendáriuma van). 


Az előző oldal csillagos témáját követve itt a nagy tasakhoz Teresa Collins csillagos papírját használtam a Tinsel & Company kollekcióból (szerintem nagyon jól illik egymáshoz Scrapfellow és Teresa C, nem? ;-) ) Néhány Scrapfellow és NőiCsizma csillag alakú chipboardot most is arany akrilfestékkel színeztem, majd arany glitterrel beszórtam. A kommentárt Scrapfellow címkére írtam, a December Napjai csomag része volt. A kis tasakokat szintén csillagokkal díszítettem: előkerült itt Teresa Collins papír, a Studio Calico-s pausz, Rayher-es csillag alakú flitterek, és a korábban említett chipboardok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése