2015. január 3., szombat

December Napjai 2014 album 1. nap

Az első nap az adventi koszorúnak állít emléket. A fényképen a felirat Scrapfellow-tól származik.
Mivel ez az előző (Manifesto-s) oldal jobboldali párja, a komment kártyát hasonlóképpen készítettem el: Distress tinta (Crushed Olive, Peeled Paint), csíkra vágott papírok. A nyomda itt is Scrapfellow, fekete StazOn-nal nyomva.
Megpróbálkoztam a Pentartos pigmentporral is (az ötletet a Pinteresten találtam, itt: https://hu.pinterest.com/pin/552535448007793943/ ): Versamark vízjeltintával pecsételtem egy-egy fenyőágat, ecset segítségével felvittem rá az arany pigmentport, a felesleget lesöpörtem róla az ecsettel. Végül vízzel (szórófejes flakonból spriccelve) fixáltam.



Az egyes szám Scrapfellow termék, piros akrilfestékkel (Pentart rúzspiros) színeztem be az akril chipit, valamint a hosszú kártyán (Scrapfellow) lévő szarvas illetve hópehely (Scrapfellow) chipiket is, végül glossyval adtam nekik egy kis fényes felületet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése