2018. február 9., péntek

Hey Girlfriend!



The layout was originally published on the NőiCsizma Design blog - 1. September 2016
http://blog.noicsizma.hu/egyeb/hey-girlfriend/

I really love those layouts when they are using a cutfile backed with lots of patterned paper. I don't have a Cameo yet... But why can't we do it with the NőiCsizma Design chipboards?
I have chosen the big radial circle. First I cut the 3,5x1,4 cm big paper stripes from the Crate Paper Cute Girl and Bloom paper pads, I needed 24x6 pieces of them.

Nagyon tetszenek azok az oldalak, amikor a Cameo-val kivágott minták mögé scrappapírokat rétegeznek. Cameo-m nincs… De miért ne lehetne ugyanezt megtenni NCsD chipboardokkal?
Én most a nagyobbik sugaras kört választottam e célból. Először kivágtam a 3,5x1,4 cm-es papírcsíkokat a Crate Paper Cute Girl és Bloom készletekből, összesen 24x6 db papírcsíkra volt szükségem.


Then began the game: I had create columns so that they match the coloumns next to them.

Ezután következett a játék: összeállítani az oszlopokat, ügyelni arra, hogy harmónia legyen az oszlopok közt.


When I was ready with that, I could start to glue them on. As the frame is very slim, I used a liquid glue (Pentart Media Glue). At the first cloloumn I had to cut precisely the paper stripes, but later it wasn't necessary, you won't see it. ;-)

Amikor ezzel elkészültem, kezdődhetett a ragasztás. Mivel a keret elég vékony, folyékony ragasztó (Pentart Media Glue) mellett döntöttem. Az első oszlopnál minden papírcsíkot méretre kellett vágni, de utána már elég volt csak a 2 legkisebb keretnél megtenni ezt, a többi átlapolhatta az előzőt. A hátoldal úgysem fog látszani. ;-)


And the back side:

És a hátoldal: 



When it was ready I glued it with a double sided tape on white cardstock, and I could add the photo and the decoration. I was very glad that the chipboard title (Hey Girl) has the same curve as the circle. I love the new & chipboards: you can find many styles in the chipboard kit, so I only had to choose one that fits. I have painted it and an other helf circle chipboard with black StazOn, to higlight them from the background. Some more embellishments, and I was ready:

Mikor elkészültem a körrel, kétoldalassal felragasztottam egy fehér alapkartonra, és jöhetett a fénykép és a díszítés. Nagy örömömre a Hey Girl felirat pont ugyanúgy hajlik, mint a keret, így ez lett a címfelirat. Imádom az új & chipboardokat: mindenféle stílus megtalálható benne, így csak ki kellett választanom az ide illőt. Ezt és a félkörös chipiket is beszíneztem feketére StazOn-nal, hogy kiemelkedjenek az alapból. Még néhány díszítőelem, és kész is lettem. Íme:








I am very happy because this layout has also been featured in Jot magazine Issue 16 (p. 115)
http://jotmagazine.com/issue-16-jot-mag/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése