2018. február 11., vasárnap

Karácsonyi ajándék mini album



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog -23. December 2016:
 http://blog.noicsizma.hu/egyeb/ajandek-mini-album/





A munkahelyemen karácsony előtt az a szokás, hogy kihúzzuk egymást, és 3 napig kedveskedünk valamivel az illetőnek. Sok csoki meg apróság mellé én idén a következő mini albumot készítettem el kedves kolléganőmnek – első albumom, amit fénykép nélkül készítettem.



Az album 3 lapcsíkból áll, melyeket nem középen félbehajtottam: a rövidebbik oldal hosszát a NCsD kártyák adták meg, a hosszabbikét a 6”-es papírok, kis fehér margót hagytam mindenütt. A hajtás mentén minden lapot tűvel átlyukasztottam, majd arany cérnával összefűztem őket. A kis oldalakra ráragasztottam a kártyákat, a nagy oldalakra a WRMK keret vágójával kereteket vágtam, amikbe így egy-egy 9x13-as fényképet lehet felülről bedugni (egyébként jól mutatott csupán a színes papírral is, de már nagyon fel akartam avatni az új szerzeményemet…). A keretek aljára egy-egy chipboardot ragasztottam, ez az egyetlen dísze az albumnak.



Mivel ez az összefűzés így nagyon sérülékeny, egy doboz lett a borítója. Ennek tetejére szintén vágtam egy keretet, egy füstfóliázott chipivel és shaker boxszal díszítettem.











 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése