2018. február 10., szombat

Repülő




This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog - 9. September 2016:
http://blog.noicsizma.hu/egyeb/repulo/


Mint minden kisgyerek, a mi kislányunk is nagyon szereti (és naponta kiköveteli), hogy az apukája a magasba dobja (tőlem is követelné, de én gyenge vagyok ehhez :-P ). Ezt a 3 fotót, ami a balatonföldvári strandon készült a repülőzésről, már régóta meg szerettem volna örökíteni egy oldalon (még egy régi vázlatkihívás kapcsán hivattam elő őket). Most azonban nem tetszett a vízszintes elrendezés.
Eszembe jutottak az új geometrikus háromszögek, és a sok színes (nyári) címke. A múltkor már belejöttem a papírcsíkok vágásába ;-) így most a címkéket vagdostam fel, és rendeztem őket téma és szín szerint. Egy alapkartonon körberajzoltam az adott háromszöget, és hogy kb. meddig fog belógni a fénykép. A fennmaradó helyre felragasztottam a címkéket, majd ráragasztottam a fényképet és/vagy a keretet.
Elhelyeztem a fényképes kereteket, és még gyártottam két kis címkés háromszöget. Néhány díszítőelem még, és már késznek is nyilvánítottam. Igazi kis vidám nyári oldal lett, nem?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése