2018. február 10., szombat

Őszi séta



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog -18. October 2016:

http://blog.noicsizma.hu/egyeb/oszi-seta/



Tavaly az őszi szünetben Sopronban voltunk, ezt az üdülést kapta a férjem a családtól a szülinapjára. Egy mini albumban már megörökítettem az eseményeket, maradt azonban pár fotó, amiből oldalt is szerettem volna készíteni.
Mint például a mai: Instagram követőimnek ismerős lehet a kép (többen megkérdezték, hogy lefeküdtem-e miatta az avarba?  Nos, a válasz: nem.): egy próbálkozás más szemszögből fotózni az erdőt járó embert.

Az új NCsD háttér chipboardot nézegetve azon gondolkodtam, hogyan használjam fel? Fessek Gelatos-val hátteret neki? Tetszene, de nem vagyok ügyes benne.
Legyen alátét a kép alatt? Olyan gyönyörű, kár lenne eltakarni...
Akkor ragasztok a hátoldalára papírokat (az úgyis bejövős nekem mostanában  ), és papír helyett használom egy 8,5"x11"-es oldalon.

Mivel a mintás papírok nem érvényesültek a sűrű minta miatt, kutakodni kezdtem színes alapkartonok után. Régóta nem használtam őket, de szerencsémre találtam őszi színeket a készletemben. 

Kezdődhetett a játék: minden levélke más színt kapott. A media glue picit meglágyította a chipboardot, emiatt nagyon óvatosan kellett vágni a kilógó papírokat, hogy el ne törjön a chipboard. Nem mindig sikerült (de ezt könnyen lehetett orvosolni, nem látszik a végeredményen).





A 10x15 cm-es fényképből 3,5"-es kör alakú fotót vágtam, így már elégedett voltam a méretével. Még egy kis díszítés az átlátszó matricákkal és néhány címke, és késznek nyilvánítottam. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése