2018. február 11., vasárnap

One Little Word 2017



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog -18 January 2017

http://blog.noicsizma.hu/egyeb/tedd-meg/





Ali Edwards One Little Word mozgalma biztos sokak számára ismerős (bővebben erről itt http://aliedwards.com/projects/one-little-word ). Én most már negyedik éve választok minden évre egy szót magamnak, és harmadik alkalommal készítek hozzá egy oldalt, hogy egész évben emlékeztessen arra, amire figyelni szeretnék. A szavaknak tényleg hatalmuk van.
Az idei választott szavam a „Do it!/Tedd meg!”, ami szorosan kapcsolódik az előző évi szavamhoz: „Balance/Egyensúly”. A tavalyi évben sok volt a változás az életemben: félállásból újra teljes állásban kezdtem dolgozni, a férjem megszerezte a 2. diplomáját, a kislányom elkezdte az óvodát, vendégalkotó lettem a NőiCsizma Designnál – hogy csak a legfontosabbakat említsem. A fókusz a különböző szerepek közötti egyensúlyon volt, és a személyes életemet, egészségemet érintő egyensúlyteremtés csak gondolat maradt. Ezért választottam a „Tedd meg!” szót. És még sok minden miatt, ami tavaly elmaradt.
A kapcsolódás a tavalyi év szavával az alkotásban is megjelenik. A tavalyi vászon egy része szintén fekete-fehér csíkos volt (megtekinthető itt: http://scrapiros.blogspot.hu/2016_01_01_archive.html ), a csíkozással azt szerettem volna sugallni, hogy nincs kibúvó, nincs halogatás: itt és most tedd meg!



A chipboardot lefestettem arany Ecoline-val, a keret mögé fénykép helyett pauszt tettem. A keretet virágokkal és rojttal díszítettem. Az akril feliratot részben a keretre ragasztottam (Media Glue-val), részben pedig 3D kockákkal közvetlenül a vászonra. Az amúgy is kicsi kockákat harmadára vágtam, és a fekete részeken tűfilccel be is festettem utólag, mert zavart – így viszont már alig látszik.











Ti melyik szót választottátok/választjátok magatoknak 2017-re? A webáruházban sokféle akril és sima szóchipboard közül választhattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése