2018. február 10., szombat

Lakásdekorból oldal



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog -20. October 2016
 

http://blog.noicsizma.hu/egyeb/igy-is-lehet-liftelni/



Mikor megláttam Fraupester őszi lakásdekor koszorúját, egyből arra gondoltam, hogy csak egy fénykép kellene rá, és kész is lenne egy oldal  A Facebook csoportunk havi NAGY kihívása a liftelés, s bevallom, számos NCsD oldal között vacilláltam, de végül emellett döntöttem - ősz van, éltessük, élvezzük hát az oldalakon is a szépségét! 

Mivel én a legnagyobb körgyűrűt használtam, menet közben megijedtem, hogy az 1-1-1 csomag levél chipboard kevés lesz... De végül elégnek bizonyult  Sőt, annyira megszerettem őket, hogy jöhet az utánpótlás! 
Először én is tintapárnával kezdtem színezni, de élénkebb színeket szerettem volna, ezért elővettem a Gelatost. Arany glitteres papírból kivágtam néhány szívet, és azzal takartam el a nem kívánatos részeket. 
A fotó ismét a tavalyi soproni üdülésünk alatt készült, és a mini albumon kívül is megörökítésre várt (ezért nincs most komment az oldalon).







Remélem lakásdekorként vagy oldalként Ti is megcsináljátok! 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése