2018. február 11., vasárnap

December Daily 2016



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog - 9. March 2017:

http://blog.noicsizma.hu/egyeb/december-daily-2016/
 



Talán még emlékeztek rá, hogy novemberben fejeztem be a 2015-ös december napjai albumomat. Részben emiatt (nagy projektek után pár napig nem tudok alkotni - nincs ihlet, motiváció), részben az időhiány, betegségek miatt nem volt kedvem, lehetőségem decemberben érdemben foglalkozni a 2016-os decemberi albummal. Így végül januárban készült, és februárban már annyira vágytam rá, hogy végre elpakolhassam a karácsonyt az asztalról, hogy befejeztem
Idén tasakos verzió mellett döntöttem, de nem a hagyományos verzióban. Egy 6"x6"-os rózsaszínű bőr albumot választottam, amit nem díszítettem, mert túl sérülékeny lenne: polcon fog állni, mint a könyvek.




Az albumhoz adott volt néhány 6"x6"-os méretű albumtasak, de ez egyrészt kevés lett volna egy egész decemberi albumhoz, másrészt unalmas is. Így vettem még hozzá 4"x6"-os méretűeket, álló és fekvő formátumban egyaránt. (Az állókat újra kellett lyukasztani, de nem is látszik.)
Az album színe sem tipikus karácsonyi szín, a papírkészleté sem: Crate Paper Snow and Cocoa. Nagyon megtetszett, mikor megjelent, mikor a NőiCsizma Design színben hozzáillő kártyákat, matricákat, címkéket gyártott, már tudtam, hogy ezzel szeretnék idén dolgozni.

Néhány dolog, ami egységessé teszi az albumot:
A napjelölő matricákat a fotókra ragasztottam.
A chipboardokat natúran hagytam - mivel sok köztük a gravírozott. Ez nagyban meggyorsította a munkafolyamatot.
Címke matricákat használtam, 3 színben. Ezek alá többször fehér alapkartont ragasztottam, hogy kiemelkedjen a mintás háttérből.
Többször használtam a Fuse-t, és egyedi méretre szabtam a tasakokat.
Az így keletkezett helyekre flittereket, apró chipboardokat töltöttem.
Nagyobb méretű chipboardokba is készítettem ún. shaker box-ot.
A komment kártyákat én készítettem, kockás PL kártya az alapja mindnek.




































 

1 megjegyzés: