2018. február 11., vasárnap

December Daily 2015



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog - 5. December 2016:
 http://blog.noicsizma.hu/egyeb/december-daily-2015/

And on 14. December 2016:
http://blog.noicsizma.hu/egyeb/december-daily-2015-2-resz/ 




Tavaly második alkalommal vágtam bele a decemberi album készítésébe, azzal az elszántsággal, hogy befejezem (a 2014-es félbe maradt). December-januárban azonban most is csak az első 10 napig jutottam... 

Amikor novemberben újra elővettem, még mindig tetszett a papírkészlet, meg a sok NCsD kiegészítő, amit anno beszereztem hozzá, így úgy döntöttem, befejezem most. Legalább hangolódom a karácsonyra - munka mellett úgyis nehezebb.



Nézzük, mi volt a tavalyi koncepcióm: nem akartam mindent megörökíteni (az egyéb - hétköznapi - történetek mennek (majd) a Project Life albumomba), csak minden napra kiválasztottam egy olyan fényképet, ami bemutatja, hogyan készültünk az ünnepre. Ez néha egy bögre forralt bor vagy egy kirakat, máskor karácsonyi ünnepség, vásár. 
Az album alapméretét (A5) az ajtó albumlap és az NCsD papírkészlet határozta meg, ekkorára vágtam a MME Christmas on Market Street kollekció papírjait is (kivéve amikor elszabtam...). 6"-es papírokat használtam az NCsD papírok hátoldalára.



A kiegészítő chipboardokat, albumlapokat mind arany füstfóliáztam, mivel a MME és NCSD papírok is arany fóliások, szerintem remekül mutat. A gravírozott chipboardokat is aranyoztam picit, hogy ne lógjanak ki a sorból. 


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése