2018. február 10., szombat

B mint Blanka



This layout was originally published on the NőiCsizma Design blog - 7. November 2016:
 

http://blog.noicsizma.hu/egyeb/b-mint-blanka/




Kislányom haját sokáig visszavágattuk „hadd erősödjön” jelszóval, tavasz óta azonban nem engedi rövidre nyírni. Nyár elejére végre megnőtt annyira, hogy össze lehessen kötni – viszont ő nem szereti, ha fésülöm (mert mindig gubancos a sok mindentől, amit beleken), vagy összefogom. Végül csak sikerült rábeszélnem a copfokra – és persze azon nyomban le is kellett fotóznom ;-)

A szobájában van egy polc, ahol az ő/én kedvenc oldalaim vannak kitéve – ezt időről-időre cserélgetem. Szerettem volna oda egy B betűs oldalt készíteni – és ezt a fényképet gondoltam rátenni, hátha megjön a kedve a gyakoribb csurkázáshoz ;-)

Az oldal nagyon egyszerű, hamar megvalósítható. A nagy B betűt virágos papírral háttereztem, majd apróbb virágos mintással keretet varrtam az alapkartonra (Rustic Elegance papírok). A fotót kör alakúra vágtam, választottam hozzá néhány kör alakú címkét, majd a kommenttel, szócímke matricákkal is kiemeltem a B betűt.

Ti mit készítetek majd a betűkből?
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése