2017. március 7., kedd

Hello Beautiful

I fell in love with a sketch of Scrapbook Werkstatt, so I decided to make it:

Nagyon megtetszett a Scrapbook Werkstatt egyik vázlatkihívása, ezért úgy döntöttem, hogy benevezek rá.
https://www.scrapbook-werkstatt.de/Sketch-Juni-2016


I used the butterfly cardstock from the Bloom collection of Maggie Holmes - I arranged everything via the sketch: I glued two triangles with the wood pattern on a white cardstock. Then I fussy cut some butterflies from the other 2 triangles and also cut a piece of rosa vellum below them. Some more embellishments from the collection, enamel dots, and ready. I just LOVE.IT!

Maggie Holmes Bloom kollekciójának pillangós papírjából dolgoztam: 2 famintás háromszöget felragasztottam egy fehér alapkartonra, a másik két háromszögből pedig kivágtam a pillangókat. Nem lett mind egész, de lehetett velük ügyeskedni ;-) Végül egy kis rózsaszín pauszt is raktam a pillangók aljára. Még néhány kiegészítő a kollekcióból, enamel pöttyök, és kész is lett. Egyszerűen IMÁDOM!
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése